bickenick

 
En ny bikini fick följa med hem från gina idag...undrar om den är felsydd
1 Carina:

skriven

Varför tror du det?Snygg den var :)

2 Pinglan:

skriven

Har du bokat solresa ;)
Jag måste köpa gummistövlar...
Vilket skitväder det är

Svar: Nä,men jag skulle vilja åka iväg en månad till solen. Gummistövlar säljer nog bra nu..hm! det är ju bara till att glömma sommaren!=/
Cecilia Bäckström

3 ida:

skriven

söt!
nej det tror jag inte ;)

4 Sandra- Mamma till Vilgot :

skriven

Jag har inte kunnat läsa Mina kommentarer förrän nu.. Så därför sent svar.. Sorry!

Tack snälla du :)

Vilken super fin bikini!

5 Ronjarapakaja:

skriven

riktigt fin bikini! :) passar nog perfekt när man är härligt solbrun!

6 Ego:

skriven

ååh, snygg var denna!!!
varför skulle denna vara felsydd? finner ej felet hahah:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: