En slapp eftermiddag...

..och vi köpte med pizza och åkte ner mot kanalen.
 
 
    
 
Den där liften åkte i skyttetrafik med turister över fallen.
 
   
 
Vet inte vad som hänt här,men nått håller på att ramla ut...
 
 
 
Jag älskar att gå i såna här skor,nästan som barfota.
 
 
Varje gång vi stannade till med bilen kom det hästflugor.En bara vägrade släppa taget om bilen...inte ens i 100kmt..vad fan har dom för sugproppar på fötterna?? Jag har blivit biten av en sån och det var det värsta bett jag fått. Förra veckan flög det in en i bilen,rätt in i Tinas huvud...två kärringar satt och skrek!!
 
 
 
1 Anettte:

skriven

Vilka häftiga bilder !!! Jag har en halvpause i bloggandet men hittade hit igen !!! Nu lägger jag till dig i min blogglista ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: