Förbannat oxå

I förrgår så fick jag ett blåmärke bara sådär! Jag skulle in och duscha så känner jag hur det börjar spänna,klia och svida strax nedanför knävecket. Jag ser att det börjar bli rött och sen svullnar det och ändrar färg. Helt sjukt! Jag har köpt en ny klänning som går ovanför knät och det där jävla blåmärket är stort och lyser blålila.Sen blir jag ju lite orolig när blåmärken bara ploppar upp så där hur som helst...
 
KANSKE SKULLE TA OCH RAKA BENEN OXÅ
 
 
1 Pinglan:

skriven

En ytlig propp kanske....
Finns en receptfri salva på apoteket som gör att det blir mindre blått, nåt på H... men du kan ju be en sköterska titta på det för säkerhets skull.
Själv har jag fått en antibiotikakur på 90 dagar, en sort där jag ska undvika solen. Ja det är ju inte svårt i det här skitvädret men i 90 dagar kan det väl inte regna ;) Syndafloden kanske, nu åskar det på rejält så jag ska dra ur alla datagrejer. Ha det gött på kusten

Svar: Du är inte den ende som säger så om märket..snyft! Det ska jag kolla upp. Det kanske är det hårda arbetet som gjort det =(Hahaha nä det blir inga problem att undvika solen denna sommaren.
Tack det ska jag ha =D
Cecilia Bäckström

2 elfina:

skriven

OJ!!!!! vilket blåmärke. shit... nä det är inge kul att dem poppar upp bara:::(

3 Lena:

skriven

Ser ut som en propp... :(
reparilsalva tar bort blåmärken ganska snabbt... (om den finns att köpa längre )

4 Ronjarapakaja:

skriven

de är nog inget att oroa sig för, sen är de nog ingen som tänker på att du har ett blåmärke på benet ^^ du får tänka att du e en riktig hårding du, och stör du dig av de går de ju faktiskt alltid att sminka över ;)

5 Lena:

skriven

sv: får du ofta proppar då? och ungefär på samma ställe? testa isåfall stödstrumpor... ett tips bara :)
Alla som står å går mycket borde ha stödstrumpor... även jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: