Inga 40tusen här inte

 
Gubben ville med och vinna de stora pengarna...tji fick han..och jag!
 
 
Men men,nästa vecka är det lika mycket pengar som ska spelas ut och man måste ju vara med annars har man ju ingen chans.
 
Nu har jag suttit och gjort naglar på Fannys kompis och jag hoppas hon blev nöjd. Vädret är väl sisådär roligt,men vi ska ta en sväng sen och kolla läget i stan eller nått.
1 Ego:

skriven

HAHAHA, trodde ni hade vunnit 40lax, haha du skulle se min min, tur att jag ej ramlade av stolen:D finns det folk som verkligen vinner såpass mkt på såna spel?

SV.tack snälla:D
det är sant, ni båda skriver saker som jag inte ens har tänkt på tidigare, jag tänkte mest på att dammsuga, moppa, pusta, jaaa, duvet, sedvanliga städuppgifter"... tack och faan att jag inte har dej till granne då:( hheh

2 Anna:

skriven

bättre lycka nästa gång :)

svar: Haha visst är de :D finns nog på ica maxi! för där hitta ja mina ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: