Klar för lite ledigt

Mina händer ska vara lediga och då har jag fixat naglar. Satt nu på eftermiddagen och gjorde dom. Gubben stod och stampade för vi skulle iväg..meeen han fick lov att vänta. Nu känns det bra när jag har snygga naglar och då kan jag ha mina ringar som jag inte använder på mina arbetarfingrar i vanliga fall.
1 Ego:

skriven

ahahha jahaaa du menar så! :D
jag tittade så länge på bikinin och fattade nada, lättlurad!

snygga naglar, dina egna eller förlängning?
numera måste man fråga folk om allt på dem är äkta haha, vi tjejer är ju så bra på att fejka ju, snart lär dem tillverka löshjärna så kan man byta ut det om man är missnöjd, jag hade varit först ut att byta:D
Natti//Ch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: