Liten och vit

Hm..har ingen lust med bloggen idag, är gött off! Trött och sliten och har inget speciellt att skriva om heller. Det händer tamigfan ingenting just nu. Inget mer än att jag jobbar häcken av mig. Det enda roliga denna veckan är tutbingon som jag ska på i morn. Hemmet ser ut som en katastrof,tvätt,damm,grus och hunddreggel. Den där tvätthögen som jag bannade mig själv för...DEN ÄR STÖRRE ÄN STÖRST! JAG IDS INTE TA TAG I DET. Nä,jag bor inte ensam här..eller gör jag det? 
 
Satt och slampade runt lite på tradera förut och köpte mig ett macrofilter till kameran. Sen såg jag att dom bodde 5min promenadväg från oss. Så jag meilade gubben och  gubben ringde och körde hit det..bra bra! Så nu kan jag använda den på mitt nya objektiv. Det gamla objektivet har inbyggd macro och det är kanonbra. I morn hinner jag inte testa den,men på torsdag,då jäklar ska de fotas.
 
Näpp,dags att knyta sig..upp aptidigt i morn vettu!
1 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

måste också ta en fotodag framöver! :)

2 elfina:

skriven

man får ha sånna dagar Cilla. Det kommer nog kännas bra om du bara slänger in 1:a tvätten! go go go.
Tur med tradera gubben!! ibland får man ha flax

3 Mina:

skriven

fin blogg!
kolla gärna min blogg också, kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: