Minicupcakes

 
 
Dessa godingar hittade vi på Willys idag och jag vet inte om dom är goda för vi har inte hunnit smaka än. Hur gulliga som helst. Jag är helt slut efter denna dagen och jag ska snart krypa till kojs. Vädret har vart sisådär,sol och regn om vartannat. Vart har sommaren tagit vägen? Alla sommarkläder och skor som inhandlats,när ska de användas. Hur kul är det att ta på sig nya skor med öppen tå när det spöregnar stup i kvarten...traska runt i gummistövlar stora som hus är vad jag gör nu.
 
 
 
1 Ego:

skriven

ååh tack snälla,
jag ska kolla upp detta!
jag som aldrig har använt systemkamera skulle verkligen behöva en enkel:) och ganska så billigt såklart om jag pajar den dvs. men sen finns dt väl garanti på dem oxå..

Men ojdå här är det sol och värme, har varit i 3 dar nu i rad och vi njuter för fullt:) havet stenkast ifrån så det är många turister som vandrar runt i sina sandaler men du får kanske fortsätta med gummistövlarna ett tag till :D söta bakelsen!

2 Knasbolln:

skriven

Ser gott ut!! :)

3 Julia Krantz:

skriven

Dom såg riktigt mumsiga ut...
Här är det sol och har varit i TVÅ hela dagar (wow)

4 cecce:

skriven

JAAA! Kom hit:-) Vi har sol:-)
Fast...vi får se hur länge det håller i sig. Är rädd för att det kommer bli sämre igen:-(

Vilka söta små cupcakes! Hur kan du låta bli att smaka dem?:-)

Kramar

5 Ronjarapakaja:

skriven

men guu så gott de såg ut :)
ha en bra dag! kram

6 Pinglan:

skriven

Välkommen in i min värld, stövlar på dygnet runt :)
Jag trotsar vädret med att hänga tvätt med regnmoln över oss, ska fasen tumlas i juli månad. Jaha i skrivande stund får lakanen en andra sköjning ser jag... Måste till affären och kolla om dom har cup cakes, fresterska där

Svar: Nu har äntligen solen tittat fram och bilen fick sig en rengöring idag. Våga vägra gummistövlar!! ;D
Cecilia Bäckström

7 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

shit vad goda de såg ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: