Oplanerat

 
Igår var det varmt och gött. Vi tog ut cyklarna som har stått sen förra sommaren. Lite luft i däcken och vi trampade iväg mot kanalen. HERREGUD VAD JOBBIGT ATT CYKLA!! Jag höll på att få andnöd efter halva vägen..puh! Vi kom en bit och sen mötte vi på Mattias och det blev en krogrunda...
 
...som slutade med att gubben cyklade in i buskarna vid polishuset och ramlade med cykeln på vägen. Där låg han och ojjade sig och kom på att det kanske inte var en så  bra idè att cykla. NÄ det tyckte inte jag heller att det var.Inte ens motorvägen hade räckt till när han cyklade!
1 Pinglan:

skriven

Ohhh vad jag längtar efter en cykelfylla ;) blev inget power meat för min del i år. Vägen som lervälling så det blir inga långa med hunden idag och regnrock på...

Svar: Det kan vara kul,haha!Ojdå! Regnar det hos dig. Här är det kanonväder =D
Cecilia Bäckström

2 Annika:

skriven

Hihihi...vilken tur att det gick bra ändå!! Kan vara lite vanskligt att cykla när man druckit. Ha en fin kväll. kram

3 elfina:

skriven

det som är såå kul att cykla!! tjohoo i backen här kommer cilla. haha!!
vad tycker du om min nya header. I love it. tycker det är JAG

4 elfina:

skriven

det som är såå kul att cykla!! tjohoo i backen här kommer cilla. haha!!
vad tycker du om min nya header. I love it. tycker det är JAG

5 Julia Krantz:

skriven

Spontant är bra!
Och det är väl härligt att cykla!! ;)

6 Julia Krantz:

skriven

Spontant är bäst!
Och cykla är väl härligt ;)

7 Ego:

skriven

haha men åååhh, var det bara zingo! antingen har ni bästa zingo eller så var det en grym bild:D
blev så törstig när jag såg den:)

jaa, lilleman är nog nöjd med sin vagn, så skönt att slippa den klumpiga, gamla fula vagnen, hade så dålig samvete när jag körde runt med den gamla:/

haha, tur att polisen inte tog in han:D

8 Anettte:

skriven

Härligt när det blir så spontant även om det blev en buskis färd ;0)

9 kicki11:

skriven

Jag har också varit på en vinglig cykelfärd (ler). Men det kunde ha gått illa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: