Orka gå då

När jag kan cykla!! vi skulle ställa cyklarna på torget och gå sista biten för att se kraftprovet. Grejen var att det var en bit att gå och JAG VILL INTE GÅ!!
 
Jag satt på muren och hade allmänt tråkigt,haha! Gubben tyckte det var görkul...vart då?
 
På väg mot stan igen och vi tankade på med lite läskeblask.
 
      
 
Nu är vi hemma igen och ska förmodligen ner igen sen...gubben har somnat! Han har nog narkolepsi...
1 Ego:

skriven

oooj,och ni fick bevittna detta när dem vann 40tusen???

ååh, härliga bilder, mysiga Trohättan, där man ju oxå bott, i ett par år för många år sedan och gillade fallens dagar så mkt:)

För övrigt Ville jag bara kika in på ett par utav mina favoritbloggar & önska en riktig härlig fredagsafton och en underbar helg :) och ni som får den här kommentaren TLLHÖR mina favoritbloggar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: