Canonshopping

 
Det var dags att köpa ny kamera för den gamla räckte inte till för mina krav. Den här har lite mer av det jag ville ha tills den inte har det jag vill ha, då köper jag en ny. Det var en otrolig skillnad på kvalité på fotona..mmm vad bra det blev och roligt när det finns lite mer att utforska. Jag letar efter ett macrofilter och jag hoppas på att hitta ett på nätet. Den gamla canon eos1000 får vara en slit o släng kamera nu.
 
Gubben har köpt en leksak han med...mer saker vid tvn
1 Lena :

skriven

lite fler kossor som blir plåtade nu då ?!?! ;)

2 Ego:

skriven

åååh kul med en ny kamera, vad kostar den här?
själv är jag på jakt efter en systemkamera jag oxå, dock något enkelt och billigt då jag INTE är hight på teknik.. du ska inte sälja din gamla på blocket eller tradera då eller?:D

3 Matilda Wik - fotograf i Norrköping:

skriven

Alltid roligt med ny utrustning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: