Fotofavoriter







Gomiddag alla snöggingar! Inget ledigt idag inte. Jobbat på morgonen och sen tog jag ut mussen en stund i det fina vädret.  Nu ska jag fixa ordning mig och senare ska vi på tutbingo.

Undrar om dom släppt ut alla djuren i hagarna där jag brukar fota. Jag får nog ta en sväng till helgen och kika runt lite. Kossorna har jag sett att dom går där. Annars kan jag ju alltid åka till syster1 och fota hennes djur,hönor,åsna,häst och kossor. Problemet är att deras jävla väg är som om dom hade kastat granater på den och då menar jag hål som är stora som en badbalja...mina fälgar blir förstörda.

Nåja,hunden går runt och luktar fjärt...

1 kicki11:

skriven

Oj, vilka fina bilder du har fotat.



Kul med bingo.Hoppas att du vann något.

2 Lena:

skriven

Cilla !!! skyll inte på hunden nu igen :)

3 Pinglan:

skriven

Hahahaha jag är stark... säger i alla fall killarna som ska fixa min gräsklippare ;) Dom har aldrig haft det felet tidigare på någon klippare... och handyman som körde in maskinen åt mig sa: Stark, hon kan ju för sjutton knappast gå :))

Så då vet vi; det är kvinnans urkraft som träder in vid gräsklippning

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Har du mosat klipparn eller,hahaha!!

5 Pinglan:

skriven

Japp, grova metallröret som går från motornchassit till handtaget gick rakt av när jag körde på raksträcka :)Den du....

6 linn johansson:

skriven

åhh, tack finis! :D underbart vackra bilder :D:D

7 Cilla:

skriven

pinglan:

Woow! Den är nog svår att klå,hahaha!

8 Malin:

skriven

Jätte fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: