jag blir galen

          
 
Blogg.se segar och är jättekonstig,min dator strular och är jättekonstig! Gubbens lilla dator som jag sitter med nu är jättekonstig...JAG BLIR JÄTTEKONSTIG!! Fan vilket strul! Min blogg kommer jag inte in på och ingen annan på blogg.se heller..den där jädrans kossan kommer upp hela tiden...det är en ko på rymmen typ. Jotack,har märkt det. Nu har jag gnällt av mig lite. Nån mer som har problem??
1 Lena :

skriven

Blogg.se har sitt egna lilla liv i kväll :)

2 Daniel:

skriven

Trist när det strular :/
som tur är har jag inte märkt något...

3 Mimmi:

skriven

Ja jag hade samma problem igår, men hoppas att det funkar bättre idag !!
Ha en fin måndag och en bra start på den här nya veckan :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: