Kan det bli bättre

Hallå alla sötnötter! JAG HAR VART OCH FYNDAT IDAG  Idag är det torsdag och då har dom öppet outleten i den där inredningsbutiken jag nämnt förut. Jojomen,jag åkte dit och hittade båda bra och onödiga saker.


4 par och dom kostade 10kr st



Jag var bara tvungen att HA! Väggljusstaken kostade 50kr och hängarna 20 kr st..vet inte än vart dom ska vara.

Sen åkte jag till en annan outlet och där hittade jag en låda till bilen..bra bra!

Den var extra extra billig eftersom den var lite skadad.  Men för 50 spänn gör det inget.

Jag var ju tvungen att lägga nått i lådan oxå..jag kan ju ramla och slå mig när jag ska gå ur bilen. Klämde foten i bildörren en gång så jag fick åka till sjukan.


Och på samma ställe hittade...jag hittar mycket grejer...väggord för 40 spänn! KAN DENNA DAG BLI BÄTTRE MED ALLA FYND. JAG ÄLSKAR FYND


1 Stefhanie:

skriven

Sv: Tack :)



Vilka fina fynd :)

2 Matilda:

skriven

Oj vad fina saker!

3 Matilda Bäckström:

skriven

Vilka bra fynd, skulle vilja ha ett par såna där svarta skor! :)

4 Anna:

skriven

snygga grejjer de fanas där :D



svar: vad glad jag blir! :) tack!!!

åååh det här låter väldigt lovande :D ska försöka ta mig dit efter midsommar :D

5 alexandra:

skriven

vart hittar man texten ? jättefin :)

6 Ego:

skriven

åååh så underbart när man får fynda så snygga saker till så bra priser,, då mår man ju så bra:)



väggord är det finaste och det är för underskattad! själv fyndar jag massor av väggord på tradera.. man kan pynta överallt, toastolen, badbaljan, sänggaveln, väggen osv..



sv. haha, ajdå, se nu till att du inte råkar ringa chefen och säger nått dumt ;D

7 Mariette:

skriven

Jag är sjukt avis på dina fynd... jag vill också juuu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: