Saint Tropez

Idag kom min nya klänning och den skulle inte vart här förns nästa vecka..ellos har fått ett tuppjuck! Det har aldrig levererats så snabbt =D
 
   
 
Midsommar är räddad!
Kategori:
1 Anonym:

skriven

snacka om midsommarbrud :)

2 Mimmi:

skriven

Wow, vilken supersnygg klänning !!
Ha en trevlig och mysig midsommar
KRAM

3 Pinglan:

skriven

VIP-kund ;) då går det undan
Trevlig helg på er

4 Annika:

skriven

Den var supersnygg!! Jag fick också en ny klänning i dag. Av min sambo...en riktig överraskning. Kommer nog att visa bild på den i bloggen imorgon. Ha en riktigt fin midsommarafton. Du kommer att vara snyggast!! Kram

5 Annika:

skriven

Nu vet jag inte om jag kommer att kommentera två gånger. Men klänningen var supersnygg och du kommer att vara snyggast!! Kram

6 Cilla:

skriven

Pinglan:
Hahaha kanske det eller så tänkte dom att jag skulle slippa gå naken =D
Ha en trevlig midsommar och trampa inte på några ormar!

7 Helena !:

skriven

Wow! Vad snygg. Ha en skön midsommar helg/Kam Helena

8 elfina:

skriven

åh va fiiin klänning!!!

9 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

skriven

så snygg :D

10 Anna:

skriven

jättefin klänning :)

svar: det är jättefint o mysigt där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: