Smått o gott

Igårkväll satt jag och kikade igenom ellos och hittade lite smågrejer. Kudden var ett givet köp och duken kommer passa bra på matsalsbordet. Köpte lite annat oxå men inget som intressera er. ;D


VISST ÄR DEN FIN!!


Hade gärna velat att duken var i samma jutetyg som kudden,men men den är väldigt fin ändå.

Dags att rusa tillbaka till jobbet. Min dator cpar så jag snodde gubbens och han kommer bli galen på mig när det ligger kuddbilder och dukar på datorn
1 Ninna:

skriven

Helt klart snygga :)

2 Jeanette♥:

skriven

Kudden var ju grym:)

3 Lena:

skriven

du skrev väl att det var till min adress dom skulle skickat...;)

4 Pinglish:

skriven

Fina, håller med om att den mörkare tonen är den som känns mer chabby, typ som ganmla mjöl- och havresäckar. Du får fixa ett sjysst picknickit till mussen... fasen här är det kolsvart och det börjar regna... idag hände det som inte får hända; nya gräsklipparen gick isär, kör så hårt att järnstaget gick rakt av :) måste låna en så jag kan jaga orm när den här lagas på garantin... hade kunna blivit dyrt som attan.

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Den är mycket finare än det ljusa tyget. Jag får nöja mig med det lilla =D Jo men vi letar efter lite kul grejer som första hjälpenlåda,picknik-korg.

Det är mycket ormar i år sägs det..

6 Jeanette:

skriven

Ja, det är alltid trevligt med besökare:)



7 elfina:

skriven

ja dem är jätte fina, min stil också. lantligt och marint is tha shit

8 Ego:

skriven

otrolig fin kuddfodral :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: