Sunflower




Svärfarns nya hund


Godmorgon alla där ute i bloggrymden. Skitväder är det här och det blir en innedag idag. Jag ska bara åka och hjälpa Tina att borra upp lite saker i hennes lgh...om hon kan vakna nångång ;)

Fotona är från igår när vi var vid Hunneberg. Spindeln som hänger under hundkexet såg jag inte förns jag kollade på datorn..undrar vad han spanar in,hehe!

Näpp...hunden rastar sig inte själv. Dags att ta en runda med honom.

1 Pinglan:

skriven

Jag har en dvärgP, dom är fantastiska, stor hund i litet format. Det gillas men lite väl mycket jakt i en del dagar andra går hon inte ur sängen...



2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Jag visste inte att du hade en en sån!=D Jäkligt söta är dom iaf.

3 Elina:

skriven

Åh så fina bilder!

4 Pinglan:

skriven

Ingen black & tan utan en helbrun ljuvlig sak på 3 år som charmar allt och alla. Har förstått av vet. att hon är väldigt vacker och trevlig, de har visst anlag för att bli aggresiva och det har jag inte sett ett spår av...

5 lena:

skriven

Hon vaknar väl om du börjar borra ;-)

6 Linn:

skriven

Vilka fina bilder! Himla gullig hund du har, kram!

7 Cilla:

skriven

Pinglan:

Aha,det finns inga såna tendenser till sånt på Rambo heller. Han är störtskön =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: