Tja..

...sitter och har tråkigt med gubbens dator. Min håller på att få sig en liten renovering. Jag har städat över alla köksskåpen idag och det var nått av det värsta jag sett på länge. Men nu är det rent och allt är diskat som står däruppe. Duktiga jag!!
 
Jag har inte kunnat länka alla ännu men så fort min dator är klar kör jag på med länkar till alla goa som röstat på Rickys bil och ni som inte röstat...snääälla gör det,det är sista dagen idag. Ni blir länkade som tack <3
Rösta >> HÄÄR << TRE RÖDA KNAPPAR TRYCKER NI PÅ =D  Jag håller koll på rösterna..inget fusk här,hehe!
Röstning avslutad
1 cecce:

skriven

Vad duktigt av dig då! Alltid skönt när tråkgöra blir gjort:-)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: