Väldigt rörigt..

..det blivit med det nya sidan här på blogg. Den gamla var väldigt lättnavigerad,men det här är ju bara en himla röra! Jaja,man vänjer väl sig som med allt annat här i livet.
 
 
Tutbingo idag gott folk och jag ska testa turen i min gröna pärla idag
 
Ett nytt namn på gråsuggor har jag hört idag...aaaa det är såna där gummistjärtar!!
 
1 feztis:

skriven

Jag håller med dig angående bloggen. Så himla rörigt :S

2 feztis:

skriven

Ja, dom är grymt bra :)

Hittade ingenting jag heller.. får ju trycka som fasen för att hitta dit man vill :p

3 Lena:

skriven

gummistjärtar??? är det djuret gråsuggor du menar då ??? eller är det betongklumparna som står lite härå där??? ;)

4 kicki11:

skriven

Lycka till med tutbingon.

5 kicki11:

skriven

Hoppas att min lilla kommentar kommer med.

6 Jeanette♥:

skriven

Min blogg funkar nu ÄNTLIGEN efter 1,5 vecka. Själva verktygen är inte svåra... det var lite lättare innan men nu ser det mer ut som en proffsig bloggverktyg. Men fy vad irriterad jag har vart när mycket skulle muppa ur, men så är det väl när det sker förändringar.

7 Helena !:

skriven

Håller med om att det är rörigt. Och jag som inte är så duktig på datorer. Jisses amalia det är inte lätt.
Kram Helena

8 Daniel:

skriven

man brukar ju säga att man inte ska laga något som inte är trasigt. Men förr eller senare kanske man hittar någon fördel med det nya...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: