bara undrar...

Godkväll! Jag undrar lite om ni ser det nya teckensnittet bloggen..i menyn och rubriken? Om ni inte gör det, kan ni väl lämna en kommentar =) Det är inte lätt att se om det funkar i andras webläsare...hoppas kan jag ju alltid. Det nya teckensnittet är iaf skrivstil om ni undrar..utifall ni inte ser den..
1 Bling:

skriven

Det är jättesnyggt =) fina färger. Kikar in rätt som det är och du tar fina bilder me.

Ha en bra start på veckan ;)

Kram

2 Jeanette:

skriven

Jo, för mig syns det.

3 dalkullan:

skriven

Japp den syns, men storleken på sidan är väldigt stor bara.



Ja jag har också gjort skålar, men man vill ju alltid ta nästa steg och göra något svårare :)

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Jag surfar i Chrome och ser i alla fall!!!



Hoppas du haft en fin helg? Kram

5 Lillan Ek Andreasson:

skriven

Jag får det som typsnittet "Comic Sans MS" , & jag använder Google Chrome.

6 Malin:

skriven

Jo, jag ser det!

7 Lena:

skriven

ingen skrivstil här inte...

8 Helena !:

skriven

Jo det syns:) /Kram Helena

9 Pinglan:

skriven

Det doftar vårkänslor och romantik :)

Lugnt och behagligt så man får mjukstarta

sen klämmer väl hårdrockscilla till framåt

semestern eller.... Fan -10 hela förmiddagen,

vad händer? Ska det bli mer snö ????

Varma bullar och O`boy gött gött

10 Cilla:

skriven

Sv till Bling:

Tack tack!Vad kul att höra=D

11 Cilla:

skriven

Sv Pinglan:

Vilken semester =( Får väl bara några dagar ledigt denna sommaren oxå. Det skulle komma lite snö på onsdag,men så jäkla kallt har inte vi..skinnjacka och kilklackar nu vettu!=D

12 Pinglan:

skriven

Du har väl fixat biljetter till Ozzy... i slutet av maj ska jag ta mig en brakfylla i Sthlm och rocka bort mina jäkla sittastillochsjukkilon som satt sig på baken och magen. In och boka biuljetter nu så får du några oförglömliga semesterdagar och energi så det räcker hela fucking sommaren Kram nu ska jag droga ner och på mig, högkostnadsskydd nu... tack Reinfeldt för att du höjde nivån, jag har bara råd med skräpmat :)))och en insmugglöad honungsrom

13 Cilla:

skriven

Sv Pinglan:

Näää det har jag inte! =( Vi köper en Mustang istället =D

Det är förjävligt att dom får göra så!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: