ditt o datt




Foton från 2011

Godeftermiddag alla snöggingar! Idag slutade jag lite tidigare och det var änna gött. Tog ett varv med bilen och sen hämtade jag newbody hos Fanny på skolan. På onsdag ska hjulen skiftas på min gröna pärla och det ska bli så gött att slippa knastret från vinterhjulen. Efter bytet ska jag till revisorn och fixa med lite grejer..bra bra!

Halsen ömmar lite och det känns konstigt i örat..
1 Lena:

skriven

köp echinagard....

2 Pinglan:

skriven

Kallt ute och kallt inne = glassskoma :)

Man har liksom inte fattat än att man kan rasta odjuret lite senare och slippa ficklampan yeeees!!!

Vill fixa gräs men kanske lite tidigt, måste kolla upp det...och nu vet jag varför sötnosen varit skraj i mörkret, lodjuret har haft rastplats i hagen bakom min skogsdunge, helt orädd verkar det vara och nu är det koppel som gäller, fy fasen jag bor som i Kolmården. Nu är det 3 V som gäller Våga Vägra Vilt... jaja fyra då; Volvo också ;)

3 Cilla:

skriven

Alla tjötar om att det ska komma snö,men jag lyssnar inte på det örat =/

Wohow,lodjur! Går dom så nära?

4 Pinglan:

skriven

Du vet katter när de jagar, helt fokuserade sen blåste väl det åt andra hållet så det inte fick vittring på gubben och hunden som var bara några meter ifrån... bondens får är inne på nätterna nu men hellre lo än varg och sen var det nån som sa att järven vandrar söder ut, fy fasen alltså läs på defemstora.se så vill man ju inte gå ut mer

5 rätt länk:

skriven

http://www.de5stora.com/omrovdjuren/lodjur/

6 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hua,jag håller mig borta från skogen,men mest för alla jävla älgflugor =S

7 Jeanette♥:

skriven

Önskar dig en fin tisdag:)

8 Petra:

skriven

Hoppas att du fick en bra dag. Händer i dag då?

9 Pinglan:

skriven

Vitsippor idag :)) Shortsen sneglar på mig men fan vet om knappen går i ;)

10 Cilla:

skriven

Pinglan:

Låter bra! Här har det blåst kallt och några regndroppar har ramlat ner..gillas inte!! Det ska tydligen bli riktigt skitväder till helgen.=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: