Fynd och en blank bil

Ååå då sitter jag äntligen vid datorn. Idag har det vart en polerabilendag,hehe! Testade min nya maskin. Sen ringde far och bjöd på middag och jag var inte sen att tacka ja. Gött att slippa laga mat! Nu sitter jag med färg i håret och hoppas att det blir lite mer rött än innan.

Slänger upp bilder på tröjorna jag hittade på loppisen igår. Vi,jag och Annica tänkte att vi skulle vara där innan det öppnade så vi hinner att roffa åt oss allt fint..MEN VA F#N!! Det var värre än Ullared. Vilken kö och så bred den var,haha! Jaja,tänkte vi och ställde oss i solen och väntade till klockan skulle bli 10. Nu fattar jag varför det aldrig finns nått när jag kommer dit vid 11. Iaf så fann jag dessa tröjor och dom är jag väldigt nöjd över =D







1 Mimmi:

skriven

Supersnygga tröjor !!

Ha en fortsatt fin & mysig söndagskväll.

Kram till dig <3

2 dalkullan:

skriven

Älskar koftor, den första har jag haft :)



Ska bli skönt att handla kläder snart igen, nu får man inte på sig mycket snyggt när magen är så stor :P

3 Lena:

skriven

den mörkgrå koftan var skitsnygg...

4 Helena !:

skriven

Förstår att du är nöjd, riktigt snygga tröjor.

Kanske därför jag aldrig hittar något:) För att jag kommer för sent/Kram Helena

5 Sari:

skriven

Snygga plagg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: