Ger fan i detta!

Vad trött jag blir..nu har jag ändrat fonten igen och nu ska det vara så alla ser den. Jag bytte till en annan!! Som jag egentligen inte vill ha, menmen..


Från det ena till det tredje. Ove har vart hos vet. idag och tagit bort tandsten. Kan säga som så att shar pei nockar man inte så lätt.  Först en spruta med lugnade..och sen en påfyllning, Ove vägrar slockna...sen en ytterligare påfyllning och då har vi lyft upp och ner från bordet en gång. Efter den andra påfyllningen så gick det bra efter en stund. Inte nog med att han vägrade somna,stackarn hade en kluven tand oxå. Tyvärr kunde vet. inte dra den idag så nu har han en halv tand..stackarn. Ska ringa och boka ny tid i morn hos veterinären vi brukar gå till, Dr Tore =D




Här luras han bara och han lurades TVÅ gånger !
1 Jeanette:

skriven

Vet hur det är...man vill göra det fint med bla fin text osv, men det hjälps ju inte när alla inte kan se det:) Jag vet inte ens om alla kan se vad jag har för font på mina rubriker.

2 Lena:

skriven

nu har jag tryckt F5 å det funkade.......Inte... ... jo det gjorde det... skojade bara ;)

3 Jeanette:

skriven

Sv: Nog många som inte ser det då:)

4 JeanettejjJJ:

skriven

Hej. Vilken fin blogg och du är också fin. Vilken söt hund, jag har också en hund :D Besök gärna min blogg:



http://jeanettefredrikssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: