Glitter

Oj vad den här dagen har rusat iväg. Jag och Nancy åkte iväg och shoppade lite på Överby. Jag hittade lite roliga grejer på glitter som jag visar i morn. Sen blev det en sväng till max för att köpa en hallonpaj med glass.

Vi tog drive in...

I bilen lät det så här..

Blablablabla

Tjejen i luckan- Hej..vad vill ni ha?
Jag-paj och glass
Tjejen-Ok,men tänk på att beställa DÄÄÄR borta innan ni kommer hit.
Jag & Nancy-HAHAHAHAHA! VA..HOPPSAN,DEN SÅG INTE VI..HAHAHA!

Vi hade fullt upp med att sitta och tjöta och tänkte inte på att beställa i grejen som vi inte såg

Dags att krypa till kojs! NATTI NATTI
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Liksom sånt som händer :)



Hoppas du mår gott och får en härlig måndag nu kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: