Godkväll

Orkar inte blogga,är trött som tusan! Nu har jag suttit och kollat på väskor och skor,men jag kan inte välja vilken väska jag ska ha. Det finns ju miljarder att välja mellan..hm! Jag får fortsätta mitt väskspanande i morn. Ögonen faller ihop just nu. Ove ska ut på en runda och jag kommer väl gå som en zombi efter honom. I morn är det fredag och jag hoppas på att komma hem lite tidigare.

Banken ja..det är ingen risk att någon anställd på banken går in i väggen av stress..SNARARE ÄR RISKEN STÖRRE ATT DOM HAMNAR I KOMA! 2nr på 30min.
Dessutom har jag gått runt i stan med mina hanskar i luvan.

Natti natti gott folk 
1 cecce:

skriven

Usch...säg inte så. Jag som ska till banken i morgon:-)

Hoppas du får en god natts sömn och vaknar pigg och utvilad i morgon!



Kramar

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Jag jobbar inte på bank så jag springer nog in i väggen i 110 km/h tror jag haha



Hoppas du får en härlig fredag nu goa du Kram

3 Petra:

skriven

Hoppas att du är piggarer i dag i alla fall..

4 Pinglan:

skriven

Hahhaaaa nu får du börja samla i pottan ;)



http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/piffa-ditt-agg-i-pask---lat-det-koka-i-pojkurin/

5 kicki11:

skriven

På banken får man minsann vääääänta.

---------------------

Trevlig helg.

6 mysan:

skriven

Glöm inte att du är fin precis som du är! :)

7 Cilla:

skriven

pinglan

Men urk vad äckligt,hahaahha!Det såg inte fräscht ut nånstans.=S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: