Godmorgon söndag

SOLEN SKINER! Jag blir mycket piggare och gladare då men idag ska vi lägga golv i köket,så jag får stanna inne.  Men det är ok,för golvet är efterlängtat. Nu ska vi röja ut alla möbler och sen ska vi köra igång. Det kommer bli sååå snyggt!

Återkommer med före och efterbilder senare i eftermiddag.


NU ÄR DET OVE SOM STÅR OCH STAMPAR OCH VILL UT...
1 Pinglan:

skriven

Gomorrrrgon!!! Hör du riktigt så ranelidskt det låter ;) Mutade sötnosen vid vägkorset och lovade ett tuggben om hon samarbetade med mig och så övertygade jag henne om att sängen är skön efter den iskalla men soliga morgonturen. Jag laddar för längre kvällstur och tills dess får hon nöja sig med torpargården och två fåtöljer, tre soffor och en bred säng... duger inte det är det nog dags att byta matte.... Ohhh vad kul med golvet, avundsjuk till tusen men jag får nöja mig med att skrapa triss och drömma... mät rätt nu...

2 Cilla:

skriven

Pnglan: Ja,hahaha!

Ska försöka mäta rätt. Sist mätte gubben liiite fel och vi fick göra om =D

3 Mariette:

skriven

Ska bli spännande att se resultatet. Golvet ser skitsnyggt ut, som oljad ek. Vi har parkettgolv på vår ovanvåning som ser ut så.

4 Pinglan:

skriven

Det kan bli dyrt med män i boet ;)

5 Annika:

skriven

SV: haha, precis :P

6 Erik H:

skriven

Skönt att du är pigg på en söndag!

7 Johanna:

skriven

Hejhej,,kikar in via mertrafik,,,,trevlig söndag! :-)

Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: