Hm..


Detta är en vanlig syn i det här hemmet...en gubbe som är sååå trött! Hur kan man somna när som helst var som helst. Jag kan inte det,men han kan. Jag är aptrött varje jäkla dag och ändå kan jag inte lägga mig och slumra till..MEN HAN KAN! VART SOM HELST,HUR SOM HELST. Å dessa kuddar som han ska krama på..HAN KAN KRAMA PÅ MIG ISTÄLLET!
1 Pinglish:

skriven

Iväg med honom på lite provtagningar, det var så dom hittade orsaken till min trötthet... du vet han börjar väl bli i övergångsåldern ;) Nä skoja bara... men lite blod kan han väl släppa ifrån sig så han inte drar på någon annan skit utan att veta om det... Gomorron förresten !!! Sol ute sol inne sol i hela torpet, fan vad jag har lyckats rita in fönstren rätt... Lucky mee, nu måste jag ladda mer java för det smakade riktigt gott idag ochh så kommer mitt vattenfilter idag och med det två fina pojkar.... Mmmmm ögongodis

2 Pinglan:

skriven

Se upp nästa gång du tvättar bilen.... och kom inte och säg att du handtvätytar för då måste du byta till sådan här oväntade äventyrschanser :)



http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/naken-man-lag-pa-biltak-i-biltvatten/

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahaha jo men va fan,han har inte långt till 50. Kan ju vara det då...jag tror han är född sån =b

Jasså du..har du spanat idag då ;)

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Jo jag handtvättar,men jag kan göra det naken nästa gång =DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: