små förändringar



Jag hittade inte ett enda bord som jag gillade. Det var bara fula enkla vanliga bord och jag vill inte ha ett vanligt bord som alla andra har. Jag fortsätter letandet. Nu har jag grejat lite med sofforna. Bytt kuddfodral och slängt på andra plädar. Små förändringar gör stor skillnad.

Tvätten väntar..pust o stön!
1 Malin Westman:

skriven

Super fint :)

2 marre:

skriven

kan jag väl aldrig tro :P

3 Helena !:

skriven

Ja vist gör det mycket att ändra lite. Ser jättefint ut:)/Kram Helena

4 Pinglan:

skriven

Jag gillar bordet på bilden. Jag blir aldrig klok på vad det är för soffa du ärt ute efgter. Kanske kan hjälpa dig med det också ;) Fasiken jag skulle vara prylhandlare för när jag skriver nu så kommer jag på att jag har ju massor att sälja/ge bort. Så lista nu vad du vill sätta klorna i :)

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Bordet ska dottern ta,så nu får jag vara utan ett tag. Det är en tresitts ektorpsoffa jag letar efter,men den är inte dyr att köpa ny.=)

Det där med att göra bord av en dörr är inte fel,men du bor ju inte runt knuten direkt,haha! Om man ändå vet vad du har som ska väck,då hade det vart lättare.=b

6 tant:

skriven

sjukt snyggt!

7 Mariette:

skriven

Skitsnyggt! Ett försenat Grattis till dig också =)

8 Jungarå Fotografi:

skriven

Va fint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: