sMiTaRn



Så här känner jag mig idag,haha!  Tvätthögen from hell ligger på golvet och ska vikas. Hur tråkigt är inte det då?! Så i stället för att vika tvätt ska jag ta en sväng till byggmax och kolla på golv. DET ÄR MYCKET ROLIGARE =D
Varför är jag sån som smiter undan från det som egentligen måste göras...fattar inte det.

1 Johanna:

skriven

Hoppas du hittade golv :)

2 Lena:

skriven

självklart väljer man det som är roligast !!!! ;)

3 Helena !:

skriven

Ja det gör du rätt i, det ¨roliga¨ brukar ingen ta ifrån en. Hihi :))/Kram Helena

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Samma här ju! Smitare är vi allihopa allihopa!! Haha



Underbar bild på dig snygging! Ha en härlig fredag nu Kram

5 dalkullan:

skriven

ha ha, läcker brutta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: