Sommar..

Sommarhjulen är på och gud så tyst det blev i bilen. Ricky var redig och bytte åt mig. Innan jag åkte till vbg,så gick jag in på konditoriet i stan och köpte nybakade kransar. Jag hoppas att dom smakade gott,för jag fick inte smaka själv...fast jag var gööörsugen  Jag får köpa mig en sån krans när jag är i stan nästa gång...typ i morn!

Fanny har gjort en tårta på beställning idag åt Annica,vars gubben fyller år. Den tårtan är supergod!
Nu ska jag ner i min källare...la la la..
1 Monrou:

skriven

Hallojsan, allt bra med dig? :)



Vad tycker du om min nya hatt?

2 R:

skriven

dom va allt goa=)

3 Pinglan:

skriven

Underbara kraftert :)



http://motor.msn.se/nyheter/2012/03/28/ford-mustang-far-1-116-hastar/

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Ja herregud..jag änna åkte med en sväng där,hahaha!!=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: