These Boots Are Made for Walkin



Äntligen hemma efter en dag med att tömma förråd och sen iväg till Överby för att bara gå till apoteket. Det blev mer än apoteket. Jag hittade ett par kilklackar hos Din Sko för 99kr,lagom pris för ett par snygga skor. Fanny köpte ett par svarta snygga inne på...öh..jag har glömt vad butiken heter =b Men det var senaste nytt iaf,haha! Tina handlade på apoteket och nu kanske hon slipper hostan inatt.

Jag ska fortsätta med designen på bloggen. Det är mycket kvar att göra...
1 Lena:

skriven

Snygga !!! du hittar lite fynd överallt du... ;)

2 Malin:

skriven

Där kan man verkligen göra fynd! Grattis till ditt!

Kram

3 HEDVIG:

skriven

åh riktigt snygga! perfekt färg!

4 dalkullan:

skriven

Snygga skor :)



Jag kan inte visa dig då jag inte kan kopiera in en länk här, annars hade jag kunnat ladda upp hur det ser ut och givit dig länken dit så skulle du kunna se :/

5 dalkullan:

skriven

Det handlar nog inte om bredden på bloggen, det är ju textstorleken det handlar om, fonten i stilmallen ;)



Jag har Chrome, och på andra datorn IE.

6 Helena !:

skriven

Snygga skor/ Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: