Vårigt

 





Godmorgon alla snöggingar! Idag är det loppisar högt och lågt och här sitter jag,haha! Hur kan jag missa detta..jag tror att jag ska åka till en stor loppis iaf.=D Jag blev väldigt nöjd med rulluppgardinen i köket,lite söt faktiskt. Nu har jag haft grått och vitt så länge,så det skadar inte med lite färg ibland. Bilden visar inte riktigt hur gulligt det ser ut,menmen så är det.

Jag har vart ute på en liten promenix med Ove och givetvis kom en lösspringande hund emot oss och morrade. Min hund är INTE snäll mot andra hanar,men jag har honom kopplad och håller avstånd. Jäkligt respektlöst av ägare att låta sina hundar springa vind för våg.

Nu är det tvagning på g...
1 Ingegerd:

skriven

Vart har du köpt den gardinen?? Skitsnygg, en sån vill jag ha.

Kram

2 Matilda Bäckström:

skriven

Så fin inredning du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: