wtf


Bild-Google

Lycklig över att min nya mobil kommit,springer jag ner till posten och hämtar den. Öppnar paketet...fiiin! Japp,den var snygg och gó att hålla i. Öppnar bakstycket och ska sätta i simkortet...HALLÅÅÅÅ,DEN PASSAR INTE!! Vrålar jag till gubben. Enligt tele2 skulle mitt kort funka..VART DÅ? Fan vad sne jag blir på sånt här.Nu får jag vänta på ett nytt sim.

Annars då..jo tack! Det har gasats runt med MUSTANGEN en sväng på eftermiddagen. En kulglass har slunkit ner och nu sitter jag här och ska strax stänga ner...
1 Helena !:

skriven

Råka ut för samma sak, när min dotter fick en ny mobil.Vist blir man irriterad.:0/Kram Helena

2 Jeanette♥:

skriven

Nä fy vad irriterande. När man får en sån rolig ny leksak, så vill man ju så fort som möjligt kunna starta den och "leka":)

Jag önskar mig en iphone så sjukt mycket, men det är ju sååå dyrt:-/

3 Lena:

skriven

Surt !!! så var det nä jag köpte min förra mobil... då var mitt sim-kort för gammalt.

Men den som väntar på nått.... ;)

4 Petra:

skriven

ÅÅ jag vill också ha en ny telefon men får snällt vänta 2 ,ån tills jag får förlänga abonemanget

5 Jeanette♥:

skriven

Sv: Jag köpte min mobil med abonnemang för 1 år sen, så jag får väl vänta tills det har gått ut.

6 Anna:

skriven

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, vad irriterande:( men den som väntar på något gott........ ;) snygg mobil iaf :D



svar: jaa jag är så kär i det :D hihi.

7 LeaLi:

skriven

Jo det ska ju vara sånadär micro-sim och det kan dom klippa till ditt gamla simkort i en butik egentligen!

Riktigt fin blogg, älskar headern den va grym :)

Kram <3

8 CutieThing:

skriven

min kompis har den:)och ja den är inte bäst erkänner jag:D

9 Tele2:

skriven

Hej Cillapillas,



Sony Xperia S är en av de mobiltelefoner som kräver ett microsimkort. Man kan klippa till det gamla så det passar men är det gammalt kan det sakna vissa funktioner. Simkortet kommer inom 3 arbetsdagar vid beställning hos kundservice så vi hoppas du kommit igång med din nya telefon nu.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

10 Cilla:

skriven

Michaela:

Jag väntar på ett nytt sim och jag hoppas på att det dimper ner här snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: