Cilla gillar ugnspannkaka

Japp,det gör jag! Och det står en i ugnen nu som jag vill ska bli klar NU! Ricky har åkt hem nu och kommer på söndag igen.
Jag vill börja måla och tapetsera i hallen. Det skulle blivit gjort för länge sen. Nu känner jag för att fixa med det och möblerna ska målas oxå. Hade tänkt mig en gammaldags turkos färg till dom och sen slipa lite. Hm..köpa färg och tapet då nån dag.

1 Anonym:

skriven

Måste vara nåt som går i vår gata...

Jag slänger mig handlöst i bilen för att köpa godis, kommer hem möter grannen som är på väg att köpa godis :) Affären stänger om tio minuter. Sjöluften suger sägs det...

Du pannkaka med glass är kanoners

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Du,är det dåligt väder på ingång? Fan vad det börjar molna på. Jag glömde glassen =/

3 Pinglan:

skriven

Nyheterna varnade för regn på västkusten så håll till godo, här är det en stor sol på G :)

4 cecce:

skriven

Du är så händig och driftig!! Gammeldags turkos låter fint!!



Kramar

5 Ninna:

skriven

Måla och fixa är såååå roligt:)

/Ninna

6 Linda aka Javamorsan:

skriven

Åh det var längesen jag åt :) Måste be mamma gör nån dag.

Hoppas du får en underbar tisdag nu Kram

7 elfina:

skriven

va kul med renovering! kul med före och efter bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: