Dagens foto med värsta raggarn

Idag har vädret vart helt underbart. Vi har vart ute mest hela dagen och det har blivit lite åka runt i mussen. Ricky kom med chevan och vi vaxade den. Lycklig över en blank bil åker han iväg och strögar runt i stan.




Ove fick åka med och köpa polertrassel...märklig bil tyckte han



Sen efter att Ricky åkt tog jag och gubben picknickkorgen och åkte till kanalen. Där satt vi en stund i solen och bara slappa.






   

Japp,det var våran dag det. Nu ska återgå till det sista av målningen som aldrig blir klart,haha!!

1 cecce:

skriven

Vilket åk!:-) Ser ut som om ni haft en fin dag! Och raggarove är ju bara för söt:-)



Kramar

2 SARAH CARLSTEN:

skriven

Hoppas du får en fin måndag!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :)

3 Helena !:

skriven

En sån skön dag! Äntligen har värmen kommit:)

Kram Helena

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Raggarvovven är coolast av alla!

5 Pinglan:

skriven

Behöver värsta raggaren NU!!!!

Jagat huggorm med gräsklipparen, misslyckades.

Fortsatten slänga kalk i området men fanstyget

höll sig undan. Jag är på väg att svinmma så

skiträdd är jag.... en liten smal skit...

Vet du; en orm betyder 1000 på närmsta kvadrat

kilometern... fatta att det inte räcker med gummistövlar. Undrar vad hunden tänkte när hon

fick en flygtur från utemöbeln och in i hallen.

Usch nu är den här sommaren också förstörd så som

du märker behöver jag en hel hög med raggare ;)

6 Cilla:

skriven

Hahahaha!! Fy vad äckligt! =O Jag skulle plocka syrener idag men när jag kom dit såg jag högt gräs och stora stenar så..näpp,jag vände och gick. Det var det perfekta ormstället =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: