Efter regn kommer sol

   
Godkväll! Idag får ni se lite bilder från hallen och hur möblerna blev efter målning.

   
Tapeten som gubben satte upp efter mitt tycke...som alltid.



Väggarna har jag målat i en kalkvit färg från cheapy och tapen är från rusta.  Det är lite ostädat just nu så jag visar inga helbilder. Det blev massor av saker över helt plötsligt..hm? 



Min nya canvastavla från öb. Det fanns 3 olika motiv och jag hade väldigt svårt att bestämma vilken jag skulle köpa...hade velat ha alla! Tina tyckte om denna oxå <3

Till helgen ska det ju bli dåligt väder så då får jag väl ta och röja upp lite. Jag säger det nu,men har glömt det till helgen Nåväl,nu går jag och lägger mig,ska upp aptidigt i morn.
1 Mimmi:

skriven

Wow vad snyggt det blev :)

Gillar skylten där det står " Iam the fucking queen of EVERYTHING" som du har i hyllan... Hahaha !! Den är grym !!

Godnatt & Sov Gott

KRAM

2 elfina:

skriven

åh va fint det blev! älskar tapeten jag me. tidlöst..

3 Daniel:

skriven

snygg tapet och jag gillar skylten :)

4 Anna:

skriven

så fint det blev :D



svar: JAG MED!! precis så, "ska jag svimma liggandes" var min enda tanke i natt...haha!

5 Lena:

skriven

det blev ju inte så tokigt ;)

6 Annika:

skriven

Blev ju bara hur fint som helst!! Kram

7 Jeanette♥:

skriven

vad fint:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: