Först städa...



...sen belöning,och min belöning ligger på kylning  Jävlar vad sketet det var här hemma,hehe! Jag har kastat ut en kartong som är full med grejer som ska slängas,men jag tänkte ställa den nere i trappan och sätta en lapp på ifall nån kanske vill ha nått innan den åker iväg. Jag menar det är ju allt från nya gardiner till ljuslyktor och  nya skor m.m...vem hade inte rotat där i. Eller så är folk så fjantiga att dom inte kan med att rota...jag är en rotare
1 Pinglan:

skriven

HAhahhaa jag ställde ut fina krukor vid soptunnan, inte ens sopköraren var intresserad utan de står kvar. Man ska bo i lägenhet...

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hade det vart jag som hämtat dina sopor hade dom inte stått kvar ;)

3 Julia Krantz:

skriven

Jag hade rotat!

Du får komma hit och sortera/städa hos mig med, det behövs men man har ju inte tid! Du får gärna ta med cider också.

Trevlig helg ;)

4 Lena:

skriven

jag hade rotat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: