Godkväll

Det blev en sväng till ikea idag. Ganska oväntat eftersom det var gubbens förslag och jag tackar inte nej till en tur dit. Vi köpte inte så mycket,lite doftljus och en brandsläckare.
     

Och här är grejen vi köpte igår..

      



Nu ska vi käka lite lax med en kall god sås och potatis...
1 kicki11:

skriven

Det är ju alltid kul att åka till Ikea. Ljus köper jag också ALLTID + SERVETTER.

2 Pinglan:

skriven

God afton!!!!

Åhhh tänk när jordgubbarna kommer då kommer du blenda dygnets alla timmar. Jag har en som jag köpte från TV-shop och det var skitenkelt att göra det mesta och den var bra för då var det i själva dricksmuggen man gjorde = mindre med disk :) Jag har inte testat råsaftsmojängen än (5 år typ) kanske sommarens måste... Grannt väder du... Guachemole.... Åhh vad sugen jag blir ;)

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Jag har inte testat den än,men dottern ska visst ha den till massor av smarrigt..jag bara får det serverat =D

4 Lena:

skriven

Om du inte köpt ljusen så hade du sluppit köpa brandsläckaren ;P

5 Elefantnytt:

skriven

Brandsläckare är bra att ha alltid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: