Inget musseväder här inte



Något musseväder är det inte. Åskan for förbi och det har regnat som fan. Hela förmiddagen har vart jättefint väder och jag har tvättat min V70. Fick änna polera upp den lite extra och vad fick man för det!! ÅSKA!!

Jaja,det är alltid så när jag tvättat en bil..snyft.  Städat hemma och vart riktigt redig. Tvätten är vikt och borta från v-rumsbordet,gött! Nu är jag hungrig
1 Lena:

skriven

det är som jag å putsa fönster...har jag putsat fönster så slår det aldrig fel... det börjar spöregna...:(

2 Jeanette♥:

skriven

Sv: Då ska jag kolla upp den filmen:)

3 cecce:

skriven

Duktiga du! Du har gjort dig förtjänt av mat!



Kramar

4 elfina:

skriven

omg va cool och snygg biiil

5 Anna:

skriven

du kan få komma hit o tvätta min bil med någon dag...haha!



svar: Tack! :) ja det är jobbigt :( man känner sig så maktlös!

Åh vad fint :) har ett litet guldhjärta någonstans jag fick när jag var liten,

men bet så mycket i det då (tänder som klia haha) så det är mer som en rund ring nu...haha! kram!



svar2: Tack!! :D vad kul att du tycker det :)

6 Ninna:

skriven

Usch och fy för åska, men det är en häftig bil du har.

/Ninna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: