Inte längesen...



...som vi palltade på oss pälsmössor och tjocka jackor. Lika snabbt går somaren förbi och det är bäst att njuta av varje dag som solen värmer. Vintern är så förbannat lång,kan inte sommaren vara det oxå Jag lider tamigfan av kylan och jag har kommit fram till att jag är född i fel land. Min kropp och hjärna tycker INTE om vintrar! Men sol och värme surru..det kan jag stå ut med hur varmt det än blir. Det finns fläktar om det inte går att sova..jupp!  Så..färdigtjötat om det..

MIN FÖRBANNADE DATOR KRÅNGLAR så jag får sitta vid gubbens. Den kopplar inte upp på nätet
Det är jäkligt  störande. Hoppas att den funkar i morn. Den brukar fixa sig själv,haha! Jag kastar skiten!

1 Lena:

skriven

Man skulle bo halva året utomlands ;)

Sv: Har aldrig försökt mej på att odla tangenter... men har ett gammalt tangentbord i garderoben... kanske skulle stoppa ner det i jorden och kolla om det kommer upp nya ;(

2 Mariette:

skriven

Instämmer, instämmer instämmer... hatar kyla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: