Känner mig nöjd

  

Godkväll alla fina! Jag har ett minne som inte är av denna världen. Jobbet kommer jag ihåg att jag ska gå till och jag vet vart jag bor. När jag kom hem idag så fick jag för mig att måla klart alla skåp i hallen. Jag visste att jag skulle iväg till tandläkaren 17.20. hade to.m fått en påminnelse på mobilen. Gubben kommer hem och jag målar och målar och målar. Vad är kl frågade jag utan tanke på att jag hade en tid att passa. 16.55 svarar han...jaha säger jag och tänker lite extra...AAAAAaaa jag ska ju förfan till tandläkaren!! Sketen och äcklig springer jag in i badrummet och det fick bli en raggardusch..typ 2 wonderbaum.

Det slutade bra men dyrt hos tandis. Inga hål eller tandfickor som jag har skräck för,men en bettskena för att avlasta mina käkar som är ett stort problem. Han såg att jag pressar på nätterna men jag känner inte det själv när jag vaknat + att mina käkar är kass sen innan. Jag vet att det finns bettskenor att köpa på nätet som man formar själv men det går inte att jämföra med riktiga som tandläkaren gör och jag hoppas bara att jag inte tar ut dom när jag sover..det har hänt förr!

Nu är det mat och sen återgå till målningen.
1 elfina:

skriven

läcker bild!!

2 Lena:

skriven

Jag hade oxå hellre fortsatt måla än gå til käftis...

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Minnet är kort men gott brukar jag säga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: