Loppisfynd

Jojomen,jag har hunnit med en loppis i bakfyllan idag. Körduglig var jag inte men Annica skulle åka och då fick jag åka med henne. Det fanns väldigt mycket som jag hade velat ha där men det ska finnas en plånbok oxå som ska räcka. Vi fyndade en del bra grejer må jag säga.


Helt nya skor för 50 riksdaler..bra bra och jäkligt snygga!



Dessa betalade jag 15 kr för.



20kr för väskan och sen köpte jag två olika locktänger från obh nordica som det blev ett jubel för hemma.

Igår...hm..jag har inte talat om för er vad jag gjorde mer än att fotas..hehe! Men här kommer en bild som jag bjuder på. EN INTE LÄTT ÖVERFÖRFRISKAD CILLA



Nå..vad säger ni om den HA HA HA!!
1 Lena:

skriven

Snygging där ... ;)

Fina fynd du gjort....jag har oxå fyndat nått idag..

2 elfina:

skriven

jag älskar loppisar, vilka fina skor, bra där

3 Malin:

skriven

Man mår som man förtjänar brukar man säga, hoppas med andra ord att lördagen var riktigt rolig så det var värt det ;-). Grattis till fina fynd!

Kram

4 kicki11:

skriven

MEN vilka fina fynd du gjorde på Loppisen. Bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: