Skrik och panik





Tända ljus och en trött Cilla..det blir en film och sen sova. Jag kom hem och hade en jäkla huvudvärk,men nu verkar det som att den börjar ge sig. Det är sjukt mycket att göra på jobbet och nu önskar jag att jag var klonad. Jag längtar till helgen! På lördag ska jag och en vän iväg på roligheter,hehe! JAG HAR ETT PROBLEM och det är vad jag ska ha på mig. Hm..ska kolla igenom garderoben och se vad jag hittar. Grejen är det att jag har så svårt att få ihop en snygg outfit. Och HÅRET...jäääj vad ska jag göra med det?? Färga måste jag göra,men sen då.. LOCKAR,PLATT TUPERAT..gah!  NÅGRA FÖRSLAG?
1 Petra:

skriven

jag har samma problem.. vad ska jag ha på konserten på söndag???

2 Elefantnytt:

skriven

Håret som på bilden i headern. Och svart och vitt fungerar ju alltid. Med lite smycken och god parfym, klart :)

3 Lena:

skriven

Peruk ???? ;)

4 Malin:

skriven

Kul med roligheter men jag tror nog du hittar något, något säger mig att du har en del fina kläder i garderoben ;-)

Kram

5 elfina:

skriven

åh vilket sovrum, är det ditt? ser stört mysigt ut.

hoppas du hittar ngt att ha på dej. känner igen problemet. hihi.

platta håret! du ser verkligen ut att passa i det.

6 ricky:

skriven

dom ljust stakarna är mina väl ?

7 Cilla:

skriven

Ricky:

Ja det är dom,men jag passar dom så länge,hahaha!=b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: