Två gasbollar...

...och en bubbelgumtuggande tonåring i en bil åker på tutbingo. Alla säger att när man spelar första gången så har man tur...INTE JAG INTE Nära skjuter ingen hare,men det skrämmer förjävligt! Ja,det var nära många gånger för oss. Har jag fastnat i detta kärringträsk? Det var roligt och jag tänkte faktiskt åka nästa vecka oxå. Om inte annat var det väldigt avkopplande och det behöver jag. Då kan jag lika gärna förena nytta med nöje. Men jag höll på att dö när en bil tutade snett bakom,herregud vilken tuta den bilen hade.  Nu ska jag lägga mig och drömma om storvinsten...nångång kanske



Jag ska svara på era kommentarer i morgon =)
1 Ninna:

skriven

Tutbingo har jag aldrig provat, det vill jag prova.

Bättre lycka nästa gång.

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Jag tycker bingo i alla former utan Bingolotta är skoj :)

3 Pinglan:

skriven

Tandläkaren och jag är överens, koll efter sommaren... hur jäkla kort känns den årstiden då...

Störtskurar över Vättern, jaa läsa färdigt boken :)

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Inget kul alls med tandläkarbesök. Dyrt är det!

Sol och kalla vindar har vi här =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: