Flygtur..

...japp det kan man säga att jag fick mig. Hon ser ju ganska så oskyldig ut men ack vad jag bedrog mig. Jag kände redan när jag ridit 20m att här är det nått på gång men fan vet vad. Vi red 200m och jag sa till Fanny att vänta lite för Tora hade börjat trippa på tå och sen hann jag inte blinka. Tre stora skruvbockningar och på tredje åkte jag så fint av. Hamnar på rygg och ser hästen trava glatt iväg till närmsta gärde. Sen skulle jag försöka få tag i henne oxå..hehe! Hon var fri tyckte hon,tjoho! Det enda jag tänkte på var om hon fastnade med benet i tygeln och ryckte till. Det gick bra som tur var..phu! I morn är det upp igen men inne i en hage så jag kan ha bättre kontroll på henne. Hon är ju inte inriden riktig,så jag får ta itu med detta...
 
 
1 Helena !:

skriven

Har en dotter som är tokig i hästar. Själv är jag livrädd :o Har försökt komma över min skräck med privatlektioner. Men det går ej, önska att jag kunde. Men men, jag har fått ge upp, jag får nöja mig med att se på :) /Kram Helena

2 Lena :

skriven

Karlssons klister ;)

Svar: Det skulle behövas!! ;)
Cecilia Bäckström

3 Elfina ♥:

skriven

aj aj. modig du är...

4 Mariette:

skriven

Tur man inte har det intresset, låter smärtsamt =)

5 Carina:

skriven

Jaa han ser ju verkligen harmlös ut!!
Hoppas du haft en skön helg i övrigt!! Kraaaaam!

6 Linnea [fotoblogg]:

skriven

Jättefin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: