fredag

Godkväll i stugorna! Idag känns det inte som fredag. Nu på kvällen fick jag ett ryck och började städa...cilla mår inte bra! Så nu är det lite städat här iaf,hehe! Efter jobbet skulle Fanny ner till stan och köpa nått på gina. Jag slank in på Åhlens..mamma lilla vad julsaker det fanns där då. Gick där och lullade lite och hittade en vit glittrig ren. Den fick följa med hem.Nu sitter jag här lagom tilltuffsad efter städningen och har slurpat i mig en cider. Odjuret står och trycker sin snoriga mule mot mitt ben. Det är ett tecken på att det är dags för kvällsrundan.
 
Ses i mörn...
 
 
1 Lena:

skriven

Bilden... hur ska man tolka den?... ;) är det att vi är döskallar eller ;))

Svar: hahahaa!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: