Fullt ös medvetslös...

 
..nästan så är det! En riktig helvetesvecka har jag men jag ska nog fixa detta ska ni se. Just nu sitter jag här och funderar på vart alla mina pappers-stjärnor är. jag har haft en hel drös av dom men nu vete skrån vart dom tagit vägen. Jag har ju en förmåga att elda upp saker men stjärnorna har jag INTE eldat upp...vad jag vet! En mil härifrån snöar det tydligen som sjutton och vi har bara regn här,märkligt hur det kan vara. Men jag är redo med min fina is-skrapa.
 
1 Elfina ♥:

skriven

ha ha fy fasen vilken skön isskrapa!

2 Lena :

skriven

hela landet skulle ju få snö mot slutet av veckan sa dom... :(

3 anna:

skriven

YÄY såg snö idag! så överlycklig jag blev hahaha. hoppa ur sängen o tjöt av lycka! men när jag insåg att den inte ville ligga kvar på marken.... drog jag täcket över huvudet igen...haha.

svar: Har inte gått så bra... Men kroppen känns lättare men jag är sååå trött i kroppen samtidigt. Värken i örat kan jag få gå med i 2 månader innan dom kan hjälpa mig. Antagligen trycket från örat som gör att jag har konstant huvudvärk, hoppas det är så iaf!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: