Fynden

Fynd nr1, jacka från zara som jag gav 100kr för och den är så snygg!
 
Fynd nr2,ett plåtskåp! Jääj vad lycklig jag blev när jag såg den. 200kr gav jag
1 Pinglan:

skriven

IKEAs serie PS är skåpet ifrån riktigt snygga
Du fyndar hela tiden, här är det skitdyrt även på second hand och loppis.
Lite snö far i luften nu men jag tror inte att det ligger kvar.

Svar: Jag har letat efter ett sånt skåp i den färgen länge och så dök det bara upp =D Dom har väl bara kvar röda såna på ikea nu. Det är skitbilligt här på loppisarna och prutar som en galning gör jag och dom blir så trötta på mig,haha!SNÖ! nä eller jo för att slippa detta dystra =)
Cecilia Bäckström

2 Jeanette♥:

skriven

Vilka bra fynd:)

3 Lena:

skriven

Kappan var skitsnygg. :)

4 Carina:

skriven

Jättesöt jacka!Nu är vi hemma igen :)Jag már bra men är lite tröt efter resan Kram:)

5 Pinglan:

skriven

http://www.corren.se/ostergotland/motala/tva-sag-varg-nastan-samtidigt-6213980-artikel.aspx

Och så undrar jag varför hunden beter konstigt och tvärstannar... jag får byta väg

Svar: Det är lite läskigt när dom kommer nära inpå. =S
Cecilia Bäckström

6 Moa:

skriven

Så fina fynd! =)

sv. Hehe var likadan, kan sova med strumpor på jag också! ;)

7 Linda aka Javamorsan:

skriven

Båda dina fynd är ursnygga. Skåpet vill jag ha!!!

8 Mariette:

skriven

Och som vanligt så hittar du så jädra fina saker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: