Godkväll

instagram Cecilia7373
 
Framotillbako,det är min dag idag,hehe! När jag ändå var i farten så tog jag en sväng förbi donken och köpte mig en hamburgaredet var jag värd! Idag har vi inte hunnit med att åka till stallet men i morn kanske vi tar en sväng dit. Det blir ju mörkt så fort nu så nån ridning lär det inte bli men lukta lite på hästarna är inte fel.
Snart är det äntligen dags att ta fram julstjärnorna och pynta..Tina fyller år först! VIKTIGT! Men hon bor ju inte hemma längre..såå då skulle jag ju kunna pynta ändå,hehe!Skoja bara Tina
Nepp nu ska jag sova.
 
 
 
1 Lena :

skriven

lukta lite åt mej oxå på pållarna ;)

2 Pinglan:

skriven

Du kan då kosten att få det att vattnas i munnen... ska nog köpa lite morotskakor nästa gång jag passerar bageriet.

3 tina:

skriven

hahaha, mamma :D TACK :D VA VÄNLIGT :D <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: