Tjohoo

Ja,jag har sovit länge idag,hehe! Så det var bara att kasta i sig en kopp kaffe och gå ut med odjuret som var gött sur på mig...ops!  Vilket jäkla skitväder det är,kallt och jävligt. Men vad stoppar det oss när vi ska till stallet. Bara att pallta på sig ordentligt och se glad ut. Senare idag får jag väl ta ett tag med den rena tvätthögen..hm! Det är så tråkigt och jag lär mig aldrig att lägga in det direkt när det är torrt,varför? Hur svårt kan det vara.
 
 
1 Jeanette♥:

skriven

Visst är det trist väder. Bra städväder iallafall.

2 Carina:

skriven

Vilken vacker kopp.Hoppas ni fár en fin helg!Kram :)

3 Pinglan:

skriven

Tjohoo!!! HUr har du det med lårmusklerna ;) Nu ska jag götta mig med Magnus Uggla

Svar: Jadu..dom är väl inte så tränade och det lär jag känna i morn =b
Cecilia Bäckström

4 Darksess:

skriven

Vad fin kopp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: