Woow så mysigt

MYYS!!
 
 
Två feta damer..
 
 
Jag har lagt fram ett träningsförslag till dom och damerna ser måttligt roade ut.
 
 
Det kommer nog bli lite mera häst på bloggen nu när vi har fått äran att pyssla om dom här godingarna. Nu sitter jag här och vägrar ta av mig hästkläderna,he he!
1 Lena:

skriven

blir ju inte ett dugg avis nu.... :/

2 Malin:

skriven

Åhh jag älskar den första bilden, så himla fin!

3 Anonym:

skriven

Säkert frågat förut,men va har du för kamera ? Otroligt fina bilder. Underbara djur,ja du med :)

Svar: Tack tack! Jag har en canon 600D =)
Cecilia Bäckström

4 Carina:

skriven

Vilka underbara bilder!!Kram!

5 Mia:

skriven

Vilken mysig blogg jag hittade in till via mer-trafik!

6 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Vilka fina bilder! Så mysigt med hästar :)

7 Elfina ♥:

skriven

åh va mysigt med hästar..älskar ordvalet pälsstrutar!!! du är så go

8 Mia:

skriven

Trivdes bra här hos dig så jag kommer igen o önskar Trevlig helg :-D

9 Art by Anna:

skriven

Vilka fina bilder, hästar är mysiga djur :)

Du kanske är intresserad av att vinna en teckning? Jag tecknar/målar mycket djur men även människor. Vinnaren i tävlingen får sin bild avritad och hemskickad i original. Skulle vara kul om du ville vara med :)

Här hittar du tävlingen:
http://annatecknar.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-en-teckning-2.html

10 anna:

skriven

vilka härliga bilder!!! :) sötishästar o fin cilla! :D

svar: Ja nu har jag varit sjuk i 21 dar och är inte bättre än :/ ytterligare ett besök hos Dr nu i em. hoppas dom kan hjälpa mig. skrivit mer om de på min blogg.. Tack :) kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: